Korzystamy z nowoczesnych, skalowalnych rozwiązań systemowych, automatyzujących procesy księgowe i umożliwiających także w pełni zdalną obsługę, niezależnie od lokalizacji klienta.
Pracujemy na systemie Comarch ERP Optima, który dzięki modułom dedykowanym każdemu obszarowi biznesowemu jest optymalnym systemem dla firm z każdej branży.
Program ten współpracuje również z opcjonalnymi rozwiązaniami, takimi jak:
- DMS (Document Management System) – narzędzie, które pozwala w prosty sposób modelować różnego typu procesy w zakresie obiegu dokumentów. Zaawansowane możliwości pomogą wdrożyć oraz usprawnić np.: elektroniczny obieg faktur kosztowych, umów, zgłoszeń, wniosków pracowników i innych.
- Analizy Business Intelligence – oprogramowanie, które dostarcza informacji niezbędnej do monitorowania i zarządzania przedsiębiorstwem umożliwiając bieżący wgląd do danych finansowych oraz automatyczne generowanie zaawansowanych raportów.
- HRM – aplikacja do zarządzania czasem pracy i urlopami, delegacjami, jak również szkoleniami i ocenami okresowymi. Z aplikacji Comarch HRM można korzystać na komputerze, laptopie, tablecie oraz smartfonie. Program dynamicznie dopasowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany.
Alternatywnie możemy prowadzić obsługęnasystemie księgowym klienta (przy wykorzystaniu Virtual Desktop).